Hoe kan ik betalen?
Wij bieden u diverse betalingsmogelijkheden aan:
Hoe kan ik een artikel retourneren?
Indien u een product wilt retourneren, kan dat binnen vier weken mits ongebruikt en in originele verpakking. U kunt u deze aanmelden door een email te sturen naar verkoop@aveha.com. Vermeld u in de uw mail de reden van retour, uw ordernummer, het artikelnummer en het aantal artikelen. Daarna krijgt u instructies over de retourprocedure, de retourkosten, of uw retour is goedgekeurd en hoe uw uw artikel(en) kunt retourneren.
Ik kan me niet meer aanmelden bij de webwinkel. Wat nu?
Mogelijk is uw account inactief of gebruikt u niet de juiste login-gegevens. U kunt allereerst controleren of u de loginnaam en het wachtwoord wel goed invoert. Let hierbij vooral op het gebruik van hoofdletters en kleine letters, omdat hier in het wachtwoord op wordt gecontroleerd. Indien het vervolgens nog niet lukt om in te loggen, kunt u kiezen voor de link Wachtwoord vergeten. Op deze pagina kunt u uw e-mailadres invullen, waarna er automatisch een nieuw wachtwoord wordt aangemaakt. Deze wordt naar uw e-mailadres toe gestuurd, indien het e-mailadres bij ons bekend is. Mocht het inloggen vervolgens nog niet lukken, neem dan contact op met onze klantenservice. Onze klantenservice kan u vervolgens helpen met het aanmaken van een nieuw wachtwoord, het heractiveren van uw account of eventueel het aanmaken van een geheel nieuw account.
Is er een online catalogus?
U kunt via deze link: onze oline catalogus inzien.
Kan ik een ander afleveradres kiezen?
Wij verzenden uw bestelling binnen Nederland naar het adres van uw keuze. Tijdens het bestelproces kunt u aangeven welk alternatief afleveradres gebruikt moet worden.
U kunt op uw persoonlijke pagina afleveradressen bewaren, die u kunt kiezen bij uw bestelling.
Mijn vraag staat hier niet tussen. Wat nu?
U kunt uw vraag altijd aan ons richten via de e-mail of door te bellen naar de klantenservice. Eén van onze medewerkers kan u dan direct te woord staan en u verder helpen met uw vraag.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Bestellingen die voor 17:00 uur worden besteld, worden indien op voorraad de volgende werkdag bezorgd. De bezorging van de bestelling vindt elke werkdag plaats binnen de reguliere kantoortijden.
Wat te doen als ik een klacht heb over een bestelling?
Wij gaan met de grootst mogelijke zorg om met uw bestelling. Mocht u onverhoopt toch een klacht hebben over een bestelling, dan verzoeken wij u zo spoedig mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zorgen dan voor een passende oplossing.
Wat zijn de openingstijden?
Onze webwinkel is 24 uur per dag geopend.
Indien u vragen heeft, dan kunt u contact met ons opnemen via 010 - 2466000 of info@aveha.com op werkdagen van 9:00 uur tot 17:30 uur. Wij staan klaar voor al uw vragen over onze producten & diensten en over de webwinkel.
Wat zijn de verzendkosten?
Indien uw bestelbedrag boven de € 80,- ligt, rekenen wij geen verzendkosten. Voor bestellingen onder de € 80,- rekenen wij € 6,95 verzendkosten.
Kunnen jullie een e-factuur versturen?
Wij kunnen een e-factuur versturen via trade Interop (tradeinterop) die voldoet aan de Rijksinkoopvoorwaarden (ARBIT, ARVODI en ARIV)
De onderstaande instellingen maken hier al gebruik van:
RIVM Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu
Ministerie van Volksgezondheid Welzijn en Sport)
Rijksoverheid
VWS kerndepartement (incl. IGJ)
VWS Ministerie van verkeer en waterstaat
CBG-MEB College ter Beoordeling van Geneesmiddelen
SCP Sociaal en Cultureel Planbureau
CIBG Centraal Inkoop Bureau Gemeenten