Support

Wij helpen u graag
Onze supportmedewerkers staan elke werkdag van 8:30 tot 17:00 uur voor u klaar om problemen op te lossen en vragen te beantwoorden op ons telefoonnummer 010-2466000.
Het is ook mogelijk om onze supportmedewerkers te benaderen door een ticket aan te maken, een Whatsappbericht te sturen naar ons vaste nummer of via een e-mail naar support@aveha.com.

24 uur per dag bereikbaar
Voor zaken die buiten de reguliere werktijden gesignaleerd worden en niet kunnen wachten, kunt u terecht bij onze storingsdienst, die 24 uur per dag bereikbaar is.
U kunt hiervoor een keuze maken in het keuzemenu op ons telefoonnummer.

Self Service Portal
Heeft u een account op onze Self Service Portal? Log dan hier in. Zo niet, maak er dan één aan via de inlogpagina. De Self Service Portal is een kennissysteem, webshop en klantportaal in één. Als u een vraag heeft gesteld aan onze serviceafdeling, kunt u in de portal real-time de status bekijken.

Supporttool
Soms is het noodzakelijk of handig om met u mee te kijken op uw beeldscherm. Wij hebben hiervoor een supporttool beschikbaar, die u hier kunt downloaden.
 

Terug Terug

 

Ticket / Support aanvraag vanaf de website
Naam bedrijf:
Naam:
Emailadres:
Uw vraag:
captcha

Vul hieronder de bovenstaande code in:
Klik hier om een nieuwe code te genereren